بارگذاری

SEO چگونه کار می کند

0

SEO چگونه کار می کند

هر موتور جستجو دارای نتایج تجاری (تبلیغاتی) و ارگانیک است. هر سایتی که تبلیغات پولی راه اندازی کرده باشد می تواند در دسته تجاری قرار بگیرد. در ارگانیک – فقط سایت هایی که بر اساس فاکتورهای رتبه بندی، بسیار مرتبط با پرس و جو هستند.

چرا به سئو نیاز دارید

سئو برای جذب ترافیک رایگان از یاندکس و موتورهای جستجوی گوگل به وب سایت شما مورد نیاز است.

بهینه سازی سایت هم برای سایت های اطلاعاتی و هم برای سایت های تجاری مورد نیاز است و این امر تاثیر مثبتی بر رشد ترافیک منابع دارد.

برای ارتقای موفقیت آمیز سایت باید چه پارامترهایی را رعایت کند

نیازهای اصلی سایت راحتی برای بازدید کننده و حل مشکل او است.

عوامل اصلی در بهینه سازی سایت که سایت شما را به TOP-10 می رساند:

  1. ساختار سایت ساده و راحت که بر اساس تقاضای جستجو شکل گرفته است.
  2. طیف گسترده ای از محصولات یا خدمات ارائه شده است.
  3. نسخه مناسب موبایل: در برخی موضوعات، سهم ترافیک دستگاه های تلفن همراه از 50 درصد فراتر می رود، بنابراین در حال حاضر داشتن نسخه تطبیقی ​​سایت ضروری است.
  4. وجود بلوک های تجاری در صفحات: تحویل و پرداخت، بررسی، گواهی و مدرک، مشخصات فنی.
  5. بهینه سازی صفحه متنی: برچسب های عنوان و توضیحات مرتبط، ساختار سند واضح، CNC.
  6. سرعت بارگذاری سایت: این عامل مستقیماً بر رفتار بازدیدکنندگان در سایت شما تأثیر می گذارد. بنابراین، سایت های کند همیشه رتبه پایین تری نسبت به رقبای سریعتر خود دارند.

چه مراحلی از کار را شامل می شود

  1. ممیزی سایت فعلی
  2. تحلیل موضوع و جایگاه + تجزیه و تحلیل رقبا.
  3. تشکیل هسته معنایی . مجموعه هسته معنایی اولیه + تشکیل گروه های پرس و جو.
  4. خوشه بندی عبارات جستجوی انتخاب شده
  5. تشکیل یک ساختار سایت جدید یا تغییر ساختار فعلی (ایجاد دایرکتوری ها، بخش ها، دسته ها + کار با برچسب ها / برچسب ها). ایجاد نقشه های سایت
  6. روی بهینه سازی داخلی سایت کار کنید.
  7. راه اندازی پیوند صفحه تأثیر خوبی بر عوامل رفتاری و حفظ بازدیدکنندگان دارد.
  8. بهینه سازی محتوای فعلی بهینه سازی صفحات موجود برای هسته معنایی تشکیل شده، از جمله کار با متا تگ ها.
  9. روی بهینه سازی وب سایت خارجی کار می کند. مرحله اجباری برای هر سایت. شکل گیری متفکرانه یک پروفایل پیوند با در نظر گرفتن ویژگی های موضوع سایت.
  10. تحلیل عوامل رفتاری مخاطب . تجزیه و تحلیل تبدیل فعلی بهبود شاخص های مشخص شده.
  11. بهبود قابلیت استفاده . سفارشی سازی وب سایت برای دستگاه های دسکتاپ و موبایل. روی قابلیت استفاده و پاسخگویی ساختار کار کنید.

 

روش های بهینه سازی سئو (در مورد روش های سفید، خاکستری، سیاه).

تمام روش های بهینه سازی موتور جستجو را می توان به طور مشروط به سه نوع تقسیم کرد: “سفید”، “خاکستری” و “سیاه”. بهتر است فقط از روش های کلاه سفید استفاده کنید – این مطمئن ترین و موثرترین روش تبلیغات در دراز مدت است.

“سفید” یک کار پیچیده با تمام عواملی است که بر رتبه سایت شما در جستجو تأثیر می گذارد – تجاری، متنی، رفتاری.

“خاکستری” هرزنامه لینک، متن بیش از حد هرزنامه است، یعنی اشباع آنها با کلیدهایی برای تبلیغ صفحه برای یک عبارت جستجوی خاص. اکنون موتورهای جستجو کاملاً متن هایی را می بینند که برای افراد نوشته نشده اند: چنین صفحاتی رتبه بالایی نخواهند داشت.

“سیاه” تقلب عوامل رفتاری، استفاده از پیوندها / متون پنهان، مبادله، پنهان کردن محتوا، درگاه ها است. این روشی برای دریافت سریع ترافیک است، اما نه طولانی مدت. از آنجایی که همه این روش ها به خوبی گوگل و یاندکس را شناسایی می کنند، میانگین عمر چنین سایتی 1 تا 3 ماه است.

اصول سئو کلاه سفید: بهینه سازی داخلی و خارجی

سئو کلاه سفید موثرترین روش برای ارتقای وب سایت است. با بهینه سازی داخلی شروع می شود و این یکی از طولانی ترین مراحل کل تبلیغات است.

ما ابتدایی ترین مراحل بهینه سازی داخلی را فهرست می کنیم:

  1. تنظیم ویژگی های صفحه (متا تگ ها، سلسله مراتب مناسب عناوین در صفحات).
  2. حذف محتوای تکراری
  3. ایجاد ریزداده .
  4. افزایش سرعت سایت و کاهش سرعت بارگذاری صفحات اصلی + تکی. مطالعه تحلیل پاسخ صفحات + رفع مشکلات ریدایرکت ها.
  5. اعتبار سنجی کد وب سایت و رفع خطاهای فنی .
  6. بهینه سازی خارجی – لینک بیلدینگ در سال 2021 فقط برای تبلیغ در گوگل و فقط توسط اهداکنندگان با کیفیت بالا منطقی است.
 
مقاله را به اشتراک بگذارید
بهمن بامزد طراح وب سایت وردپرسی اHTML-CS

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

وردپرس داغ

بهمن بامزد طراح وب سایت وردپرسی اHTML-CS

جدیدترین مطالب

بالا