بارگذاری

سئو چیست ؟ زبان ساده

0

سئو چیست. توضیح دادن به زبان ساده

سئو (بهینه سازی موتورهای جستجو – بهینه سازی موتورهای جستجو) مجموعه ای از روش هایی است که به شما این امکان را می دهد تا سایت خود را در نتایج موتورهای جستجو تا حد امکان بالا ببرید.

سئو چیست.  توضیح دادن به زبان ساده
 
 
 
 

فرض کنید دختری پراسکویا از منطقه مسکو می خواهد پرده های جدیدی را در اینترنت خریداری کند. او به “یاندکس” یا گوگل می رود و می نویسد “پرده بخر”. و شما فقط پرده و پرده تولید می کنید. برای اینکه مشتری دقیقاً سایت شما را بعد از تبلیغات متنی در بالای موضوع ببیند، باید به طور جدی با سئو کار کنید – سایت را بهینه کنید، آن را برای درخواست مشتری “تیز کنید”.

 
 

سئو می تواند داخلی (بهینه سازی در داخل سایت، کار با متن، ابرداده، کلمات کلیدی و غیره)، خارجی (کار با جرم لینک)، فنی (این شامل حذف خطاهای فنی، کار برای افزایش سرعت بارگذاری صفحه، حذف صفحات شکسته و غیره) باشد. ).

الگوریتم های موتورهای جستجو دائما در حال تغییر هستند. بنابراین، بهینه سازی SEO متوقف نمی شود. شما نمی توانید یک سایت را به 10 سایت برتر بیاورید و مطمئن باشید که همیشه آنجا خواهد بود. به کار مداوم و بدون وقفه نیاز داریم.

مثال های استفاده از “راز”

« SEO یک کانال تبلیغاتی تکنولوژیکی است که شما را مجبور می کند تقریبا هر هفته سایت را اصلاح کنید. اما نترس اغلب، شما نیاز دارید که عنوان صفحه، متن و پیوندهای بین بخش‌های سایت را تغییر دهید – بهبودهای فنی جدی کمتر مورد نیاز است.

تفاوت های ظریف

بسته به روش‌هایی که بهینه‌ساز سئو موقعیت سایت را در نتایج موتورهای جستجو افزایش می‌دهد، می‌توان در مورد نوع سئوی مورد استفاده او صحبت کرد – سفید، سیاه یا خاکستری.

سئو کلاه سفید کاملا قانونی است، زیرا از تمام قوانین الگوریتم های جستجو پیروی می کند و به مزایا، راحتی و ایمنی بازدیدکنندگان سایت فکر می کند. بهینه ساز طراحی را بهبود می بخشد، محتوای مفید را با تعداد کافی کلمات کلیدی تولید می کند و مشکلات فنی را حذف می کند. رسیدن به سوالات برتر زمان می برد، با این حال، سایت تحت تحریم روبات های جستجوگر قرار نمی گیرد.

 
 

سیاه زمانی است که بهینه‌ساز سئو از متن نامرئی با کلمات کلیدی اجتناب نمی‌کند، لینک‌های زیادی می‌خرد، برای فعالیت و لایک‌ها هزینه می‌پردازد، و فاکتور رفتاری را خنثی می‌کند. زمانی که ربات جستجوگر سایت را پیدا کرده و بررسی می کند، می توانید هزینه آن را پرداخت کنید.

فلسفه سئو کلاه خاکستری این است: از روش های ممنوعه می توان در حد اعتدال استفاده کرد. تا عواقب بدی نداشته باشد. چند لینک خریداری شده، چند کلمه کلیدی بیشتر از حد لازم، و نتیجه را می توان سریعتر از روش های کلاه سفید به دست آورد. اما خطرات قرار گرفتن تحت تحریم ها نیز زیاد است.

شوخی

به نوعی یک متخصص سئو وارد یک بار، یک رستوران می شود، نوشیدنی های الکلی، کلوپ ها، بهترین بارهای مسکو را می خرد و در یک رستوران ضیافت سفارش می دهد.

مقاله را به اشتراک بگذارید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

وردپرس داغ

جدیدترین مطالب

بالا